To już jest (prawie) koniec…

zbiorW dzisiejszym odcinku “Ajszowe alicjowe nabytki” do zaprezentowania mam Wam Alice in the Country of Clover: The March Hare’s Revolution! Co oznacza, że w tej chwili dzielą mnie jedynie dwa tomiki do kompletu anglojęzycznej Alicji! Ale, ale, to nie koniec dobrych wieści… Jeden z tych braków też do mnie już idzie! I w sumie to tyle co mam do napisania dzisiaj. Może jedynie wspomnę, że po pobieżnym przekartkowaniu tomiku, wydaje mi się, że dużą rolę odgrywa w nim Ace… Oby, oby…

al8

al9

Leave a Reply

