Druuuuga Alicja – podgląd

polskaOkej. Przyznaję się bez bicia – zapomniałam o napisaniu tego posta. Ale tamtego dnia tyle się działo… Chyba mi wybaczycie… Prawda? W każdym razie, wychodzi na to, że trzy miesiące po premierze pierwszego tomu – Studio JG zaprezentowało obwolutę i przykładowe strony drugiego woluminu. Tak mi coś w główce mi świta, że to miał być dwumiesięcznik, ale wiecie, starość nie radość. W każdym razie premiery jeszcze było, więc kiedy wyjdzie tomik? “Wkrótce” No cóż, przykładowe strony macie tutaj. A na dole obwolutę i okładkę. Enjoy moi mili i obym nie zapomniała napisać o premierze ;D Edit. 05.08.2016 r. – premiera była dzień po opublikowaniu tego postu, więc stwierdziłam, że nie ma sensu pisać, bo przecież i tak nikt prawie tu nie zagląda😉 No więc… czekamy na trójeczkę.

al

al2

Leave a Reply

