Szarozielona jaszczurka

zbiorTak jak wspominałam w poprzednim poście – przyszła do mnie kolejna zaległa Alicja, ponownie narysowana przez Job. Jak wiecie (lub nie) jej(?) kreska jest koszmarna, za to historie całkiem, całkiem. Szkoda trochę zmarnowanego potencjału, ale cóż poradzić? Gray to mój faworyt nr 2 (po Asie, wiadomo) spośród całej hałaśliwej gromadki, więc trzeba było kupić. Zresztą zamierzam skolekcjonować wszystkie anglojęzyczne tomy (bez podstawy, wersja Studia JG mi wystarczy), tylko jest jeden mały problem (oprócz cen, jakie są w dolarach). Skończyło mi się miejsce na alicjowej półce. A jeszcze co najmniej pięć tomów mi przybędzie (i szósty, jak SJG ruszy d… i wyda wreszcie cheshirka). No, ale tym będę się martwić za jakiś czas…

P.S. W tym tomie są też dwie historyjki z Crimson Empire.

al1al2

Leave a Reply

