Jokerowo-powrotowo-smutno

zbiorTen post miał się ukazać gdzieś na początku tego miesiąca, ale… wordpress coś się zmienił i nie byłam w stanie totalnie nic zrobić na blogu. Kompletnie nic mi nie działało, aż wreszcie dziś usiadłam i jakoś mi się udało. Wiwat stary interfejs! A co w dzisiejszym menu? Trzeci i ostatni tom Alice in the Country of Joker: Nightmare Trilogy . Ponadto idzie do mnie kolejna, zaległa manga z Alicjowego uniwersum, ale jaka to się dowiecie jak przyjdzie ;] Co dalej… Quin Rose, a więc firma wydająca alickowe gry zawiesiła swoją działalność. Tak moi drodzy – to ta smutna część. Co to oznacza dla nas? Nigdzie nie ma takiej informacji, ale można sobie wywnioskować, że to koniec wydawania mang z Alicją i całą wesołą ferajną. Nigdy nie dowiemy się jaki był koniec tej opowieści, jak wygląda ostatnia, nie pokazana do tej pory kraina. Seven Seas wycofało pre-ordery z amazonu, Studio JG zwleka z wydaniem Koniczynki… Ja niestety jestem pełna czarnych myśli…

6 thoughts on “Jokerowo-powrotowo-smutno

  1. szkoda😦. mam nadzieję, że coś się zmieni i wyjdą na prostą. tak samo liczę, że doczekam się polskiej koniczyny. plus jest taki, że na amazonie cały czas jest manga z krainy diamentów, tyle ze data wydania przesunęła się o miesiąc. oby już nie więcej

      • jest, przesunieta na 16.02.2016. i mam nadzieje ze bedzie. a jaka miala byc ostatnia kraina, ktora juz nie pojawi sie w mangach? w sumie, mniej mnie interesuje wydawanie nowych tytulów w japonii, a bardziej wydanie tych, które na rynku japonskim już jakis czas istnieją. z tego co wiem, jest cala seria ksiazek, a my mamy tylko dostep do bet on my heart

      • A możesz mi podać linka?

        Nie znajdę teraz tego, ale jest taka (oficjalna) 4-koma pokazująca wszystkie dotychczasowe krainy plus ostatnią oznaczoną karcianymi pikiem – ♠

Leave a Reply

