Alicje witają się z wiernymi fanami

ajponiaNo więc z nowin mamy tak: Studio JG wciąż ma zamiar wydać Alicję w Krainie Koniczyny: Walc Kota z Cheshire, choć można by sądzić, że jest inaczej. No, ale napisali ostatnio, że mają nadzieję na wrzesień…

W Japonii natomiast po wielu miesiącach posuchy wyjdzie nowa Alicja – drugi tom Heart no Kuni no Alice – Tokei Usagi to Gogo no Koucha o z cudną okładką. Szkoda tylko, że bish zły.

No i na koniec mój nowy nabytek – Alice in the Country of Clover: Twin Lovers i aktualne zdjęcie całej alicjowej kolekcji (z jakiegoś powodu zdjęcie jest strasznie małe… nie wiem jak to się stało, miało być inne…).



Ajsza out.

10 thoughts on “Alicje witają się z wiernymi fanami

  1. Masz wspaniałą kolekcję. Nie mam jeszcze Alicji w krainie koniczyny bo czekam na polskie wydanie, ale wcześniej i tak skusiłam się na Twin Lovers, genialne. Tak samo genialne, a może i lepsze jest Nightmare Trilogy, polecam. Generalnie bardzo lubię krainę Jokera. Moim ostatnim nabytkiem jest light novel Alice in the country of diamonds, ale jeszcze nie miałam czasu przeczytać

  2. Co do smutnych wieści to mysle ze mangi, jezeli sie sprzedaja, beda wychodzic tak długo na ile wydawnictwa wykupily dalsze scenariusze do tworzenia historii. I tak jeszcze sporo tytulow juz wydanych w japonii nie pojawilo się na naszym rynku

    • Ja niestety jestem pełna obaw – ale mam nadzieję~~ Ale nie zdziwię się, jak dla SJG będzie to świetne wytłumaczenie z niewydania/opóźnienia Alicji

      • no sjg przesadzają… jak przyjdzie do mnie jedno zamowienie niedlugo to juz tylko kota z cheshire bedzie mi brakowalo do kolekcji, a wiadomo, ze ze wzgledów finansowych lepiej kupic polskie wydanie. skonczylam czytac bet on my heart i jestem w szoku jak dobrze ta historia jest napisana, takze polecam. i równie mocno polecam pokombinowac z wordery. kupilam sporo alicji i srednia cena za tom to 6,5 (funtów w moim wypadku) i wysylka gratis. dzieki kochanym plikom cookie jak wyswietlamy ich strone w polsce to ceny są kosmiczne, ale jak poprosi się zagranicznego znajomego o zlozenie zamowienia to ceny sie nie zwiekszaja nawet przy podaniu polskiego adresu do wysylki😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s