Koszmar do drugiej potęgi

zbiorWordPress oznajmił mi, iż tydzień temu minęły dwa lata od czasu założenia tego bloga. Koszmar. Po pierwsze dlatego iż to oznacza, że jestem dwa lata starsza, a po drugie – znów dopadły mnie wyrzuty sumienia. Ostatnio sobie obiecywałam, że ruszę coś z uzupełnianiem, zmienianiem, ale wyszło jak zwykle. Ale mam dobrą wymówkę, bo złapało mnie koszmarne choróbsko i jestem zmuszona odpoczywać. Koszmarkowy tomik leży już sobie na alicjowej półce, zakolejkowany w porządku czytania. Ostatnio narobiłam sobie sporo zaległości, a kolejna paczka manguś już czeka na odbiór. W tym Czerwona Nić Przeznaczenia od QuinRose, no, zobaczymy jak wypadnie na tle Alusi.

kosz1
kosz2

Leave a Reply

