Diamentowo-fanbookowo

usaPrzed nami okładka Alice in the Country of Diamonds ~Wonderful Wonder World~ Official Visual FanBook. Dłuższy tytuł to być nie mógł. Obecnie bym go nie zamówiła, ale na szczęście(?) coś mi strzeliło go głowy jakieś pół roku temu i to zrobiłam. Tak więc, może nawet fotki jakieś wrzucę tego “cuda”, jak już się ukaże w październiku. Za to postanowiłam, że nie kupię diamentowej nowelki, bo na bd jest strasznie droga, a mnie tak bardzo nie interesuje (46 zł? ktoś tu chyba żartuje). No chyba, że za jakiś czas stanieje, to wtedy, ale w to jakoś wątpię. A więc wracając do sedna sprawy, kończąc moje dywagacje, przed wami okładeczka:

Leave a Reply

