Cyrkowo i Asowo

zbiorDalej ogarniam życie. Tym razem zabrałam się za stosik wszelakich woluminów leżących na mym biurku i błagających o przeczytanie. Oczywiście na pierwszy ogień poszedł piąty Joker, jednak Ace na okładce jest wielce przekonujący. Na dodatek znalazł się także na grzbiecie, więc Seven Seas mocno zaplusował. Teraz tylko czekanie na lipiec~~~ Już odliczam dni, a wy?🙂

jok01

jok02

jok03

One thought on “Cyrkowo i Asowo

  1. A ja się tym tomem rozczarowałam. Pierwsze tomy bardzo przypadły mi do gustu, ale ten był banalniejszy, mniej ciekawy i przede wszystkim mdły. Okładka była świetnym wabikiem i zapowiadała coś ciekawego, ale w ostateczności skończyło się znowu rozczarowaniem, bo już wiadomo z kim będzie Alicja, mimo tego, że to najgorszy wybór z możliwych. :< Teraz czekam za lipcem. Może w końcu któryś z tytułów przywróci mi wiarę w tę serię. ;p
    A tobie jak się podobał?

Leave a Reply

