W miłosnym labiryncie

zbiorPo koszmarnym Koszmarku przyszedł czas na coś lepszego. Alice in the Country of Hearts: Love Labyrinth of Thorns można potraktować jako preludium do Knight’s Knowledge, bo i całkiem ładne, no i wygląda na to, że jest sporo Asiątka.  Recenzji długiej nie będzie, ale może postaram się zrobić parę fotek i napisać ze trzy zdania. Już je widzę: “Asa sporo, ale wciąż za mało. Powinien kropnąć Juliusa i pomigdalić się z Alicją. Wydanie jak zwykle. Czekam na lipiec”.
tho1

tho2

tho3

3 thoughts on “W miłosnym labiryncie

  1. Dopiero dzisiaj go zamówiłam (na poprawę humoru po tym, jak zobaczyłam nowe terminy JPFu), więc ze zdjęć byłabym bardzo rada.😉

  2. Podoba mi się Alicja, jest taka… urocza.
    Tutaj szczególnie dziwi mnie to, że jest ona dorosła – dla mnie zawsze wyglądała na nastolatkę! Ile ona w ogóle ma lat?

Leave a Reply

