Koszmar zawitał w me progi

zbiorAlice in the Country of Clover: Nightmare przyszło już w poniedziałek, jednak tego dnia tyle się działo, że jakoś nie do końca zarejestrowałam tego, że wyjęłam tę przesyłkę ze skrzynki pocztowej. O mandze przypomniałam sobie wczoraj wieczorem, ale było już za późno na robienie fotek. No więc Koszmarek przyszedł. Jakże pasuje ten tytuł do tego co można zobaczyć w środku. Ace jest, tylko że stał się brunetem.

Recenzja będzie kiedyś. Zawsze tak mówię, ale tym razem mam wcześniej zaplanowane jeszcze dwie inne, więc chwilę trzeba będzie poczekać. I tak mi się nie śpieszy z czytaniem.

n1

n2

3 thoughts on “Koszmar zawitał w me progi

Leave a Reply

