Alicjowe bajki

zbiorMikołaj przyszedł w tym roku wcześniej i zamiast pod choinkę, która jeszcze jest nie ubrana, to wrzucił mi do skrzynki pocztowej Alice Love Fables: Toy Box. Inna wersja tej historii brzmi, że byłam niegrzeczna w tym roku i zamiast przynieść mi tomik 6 grudnia, złośliwie wysłał go inpostem, co zabrało ponad 20 dni.
Niestety jestem za bardzo teraz zajęta, żeby coś czytać, a tym bardziej skrobać recenzję. Biedna Służąca Przewodnicząca leży i kwiczy. Mam nadzieję zabrać się za wszystko zaraz po świętach.

309

311

Leave a Reply

