Pożegnanie z Borysem

zbiorSiedmiotomowa przygoda Alicji w krainie koniczyny, gdzie zakochała się w Borysie dobiega końca. Jeszcze nie przeczytałam tego tomu, ale jestem niezmiernie ciekawa jak to się skończy. Może szczęśliwie – Alicja wybierze jednak Ace’a? ;] Te setki, tysiące czytelników co z niecierpliwością czekają na recenzję Mad Hattera informuję, że moje problemy komputerowe się zakończyły i przewiduję do końca przyszłego tygodnia wyskrobać swoją opinię. A tak nawiasem mówiąc, wordpress właśnie mnie poinformował, że rok temu założyłam ten blog. Cieszyć się nie ma z czego, bo to znaczy, że już rok się obijam w jego uzupełnianiu😀

bor1

bor2
bor3

Leave a Reply

