StudioJG + 2014 rok = spin-off Alicji

polska

Z ACP-a: ” Co do Alicji to tak jak zapowiadaliśmy Alicja wróci w 2014 z którymś z spin-offów :)”

Nie chce mi się pisać osobnego posta – miał być, ale mi się zapomniało i dzisiaj magicznie przed chwilą przypomniało. W czym rzecz? Ostatnio we Francji zapowiedzieli wydanie Cheshire Cat Waltz. Do tej pory była tam tylko podstawowa Alicja, a ciekawe są okładki – nie posiadające charakterystycznych zielonych pasków na okładce – link. Nie podoba mi się ich czcionka tytułu, mało czytelna + mam zawodowy uraz do gotyku.

Ze spraw bieżących – przeczytałam The Clockmaker’s Story, recenzję miałam dzisiaj zacząć pisać, ale… nie chciało mi się zebrać, zresztą miałam parę spraw do zrobienia. Zastanawia mnie jedno… czy ktoś, oprócz zandam je czyta?😛 Nie wiem czemu, ale mam deja vu – wydaje mi się, że już gdzieś zadawałam to pytanie😛

3 thoughts on “StudioJG + 2014 rok = spin-off Alicji

  1. Chodzi ci o Spin-offy? Chyba tylko zandam, u mnie import nie wchodzi w grę:/ Dlatego cieszę się podwójnie, że mają zostać wydane w Polsce. Najbardziej chciałabym Circus and Liar’s Game, ale kupię też wszystko z Acem😀

  2. 😄 Dobijcie mnie.
    Ale zdjęcia mogłabyś wrzucić, jeśli nie chce Ci się recenzji pisać. :p
    Amazon do dzisiaj nie wysłał mi Ace’a ,więc pewnie nacieszę się nim dopiero w październiku (był w zamówieniu z Vinland Sagą ;p).

    • Miałam nadzieję, że jutro ruszę recenzję, ale właśnie się dowiedziałam, że muszę coś innego robić i najprawdopodobniej będę potem taka zmęczona, że nie będę w stanie się zebrać ;( Więc chyba porzucę tę recenzję…😦 Focie wrzucę na pewno. Ech…

Leave a Reply

