Alicjowe furoku!

rozne

Alicja w Krainie Serc wydawana przez StudioJG dobiegła końca. Gdy półtorej roku temu zapowiedzili wydanie tego tytułu, wielu nie wróżyło im powodzenia – głównie chodziło o fatalne tempo wydawania Drug-on’a czy ciągłe przekładanie terminu Hetalii. Jednak, na szczęście wszystko skończyło się szczęśliwie – seria została wydana z maluteńkim poślizgiem (jeśli dobrze pamiętam, według początkowych zapowiedzi, miała się skończyć w styczniu 2013). Wydawnictwo StudioJG mocno się stara, aby fani kupowali ich tytuły bezpośrednio u nich, dlatego też oprócz korzystnej ceny prenumeraty obiecali do każdej Alicji dodać jakiś bonusowy gratisik, które można z japońskiego nazwać furoku. Chociaż nie jest to dokładnie to samo – furoku to gratisy dodawane do czasopism mangowych, ale nie ma co się czepiać szczegółów. Jako, że skusiłam się na ową prenumeratę to prezentuje całą moją alicjową zdobycz:

furoku

Żałuję tylko, że nie dostałam zakładki z moim ulubionym Ace’m… Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się ją jakoś zdobyć.

Swoją drogą, ostatnio na fb pojawiła się taka wypowiedź StudiaJG apropo kolejnych Alicji:

“Nie planujemy rozpoczęcia tego tematu z japońskimi wydawnictwami wcześniej niż w drugiej połowie 2013r. Najwcześniej “spinoffy” Alicji mogły by się pojawić pod koniec 2013r na początku 2014″

Co powoduje, że nie mam pojęcia co robić – kupować czy nie My Fanatic Rabbit od YenPressu… Niepewne, długie czekanie nie jest dla mnie…

Leave a Reply

