Nowy alicjowy nabytek!

zbior

Niestety, rozłożyła mnie choroba, więc nie miałam czasu na dodawanie rzeczy na stronkę😦 Jednak w piątek, przyszła mi przesyłka z mangą Alice in Country of Clover: Bloody Twins!! Samo wydanie wygląda bardzo fajnie, szczególnie podobają mi się okładki – są matowe, na jakiejś dziwnej, ale przyjemnej w dotyku, jakby trochę plastikowej tekturze. Wymacałam je ze wszystkich stron! Cztery kolorowe strony, jednak wyraźnie po nich widać, że są robione komputerowo, czego nie jestem zbytnio fanką. Co do treści – trochę się obawiałam, gdyż bliźniaki + ich młody wiek to dość grząski temat, jednak całość wypadła całkiem nieźle, czyta się bardzo przyjemnie. Szkoda tylko, że tak szybko się skończyło😦 W tomiku, oprócz trzech rozdziałów z bliźniakami, mamy kilka króciutkich historyjek z  Gowlandem, Borysem, Vivaldi i Bloodem w rolach głównych.

Zdjęcie0988
Zdjęcie0989

Leave a Reply

